War2.ru Slogan
News: All hail our wise & benevolent admins!

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Welcome to the forums! We're glad to have you here! :) You can register your account here, then feel free to introduce yourself in the Server.War2.ru board & let us know who you are on the server.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Lambchops

Pages: [1] 2 3 ... 52
"Ghostbusters" was ripped off from "I want a new drug" which is why we both posted it next. I think EC was talking about his post after that.

LOL Weird Al's new duck... never heard that one ;D

2) Boredom Zone / Re: Super Fun Time Forum Arcade
« on: March 23, 2018, 10:58:14 AM »
Man.....I was drinking beer watching silicon valley on HBO last night with my labptop on my lap. I spent 2-3 hours trying to beat it. The girl hacked. No way thats a real score.

go challenge her in the ARENA .... I dare you.

^^Lol lamb. Im going to throw you in a pan and fry you until you get a crust. Then I’m going to throw red wine in the pan to deglaze the bottom before pouring it on top.

 ;) ;D

lol lamb ...man stuff repeats alot for alot of folks me included..sounds like u and tora are kinda friends they help man.

I guess so. I don't have a lot to do with Tora. Sometimes I join his games and he's a good host. I have disagreed with him on a few things but generally he seems pretty level-headed and easy to communicate with so yeah we seem to get along fine.

Quote from: ~Tora~
Fuck off Lamb ur a scrub

awww geez  :'( I was trying to be nice.

Quote from: ~Tora~
no really STFU bitch or i'll permaban you

OMG that's bullying. You can't say that to me waaaaaaaaaa   :o :'(

the day i make sense drinking is when they can do brain transplants :P

lol yeah ... rarely on-topic, barely coherent, always legendary ;D

5) Boredom Zone / Re: Super Fun Time Forum Arcade
« on: March 23, 2018, 07:13:07 AM »
Soon I will be the tetris champ of war2
HAHAHHAHAHAHA keep dreaming sucka :D
Mousey such a hacker at tetris.
How sour are those grapes? ;D

6) Boredom Zone / Re: Super Fun Time Forum Arcade
« on: March 22, 2018, 09:25:20 PM »
Has anyone else completed shifter? That's a cool little puzzle.

7) General Discussion / Re: 'Murica thread
« on: March 22, 2018, 09:18:27 PM »

ROTF .... classic ;D

haha u beat me by seconds

Do u need hug

Yeah everyone needs a hug. I'll have one too.

you remove your first reply woow arent you a scumbag is your job letting other's with the eyes on the sun?
 say shit and delete so no1 else can seee ?

push QUOTE instead of REPLY bro, then they can't delete it... and cheer up, you're worrying me  :o :( :-\ :blank: ^-^ :) :D ;D

12) Boredom Zone / Re: Super Fun Time Forum Arcade
« on: March 20, 2018, 08:30:38 PM »
WOOT... awesome thx mousey!

13) Server.War2.ru / Re: Jayhawkerz RIP?
« on: March 20, 2018, 05:14:17 AM »
Lol, I started the rumor? I suppose I could understand him offing himself after a 15-1 beat down

I could see you offing yourself after the 1  ;)

14) Forum Affairs / So, the Arcade section you say?
« on: March 20, 2018, 03:19:26 AM »
@mousEtopher you probably shouldn't have said anything, but now I've got an ugre to play arcade games all of a sudden lol. Is it much work to include it in the new skin?  :D  :critter:

15) Boredom Zone / Re: donation of blood to the blood bank?
« on: March 20, 2018, 03:15:23 AM »
finally had the time to go and donate today... the lady there was a pro, i did not feel any pain.

Good work mate!  :thumbsup:

Pages: [1] 2 3 ... 52