Author Topic: Gliszka  (Read 2395 times)

Offline Smokosz

  • Peon
  • **
  • Posts: 22
    • View Profile
Gliszka
« on: December 09, 2014, 10:55:37 AM »
czesc sluchaj, szukam kolezanki , "skrzydlowej" która bedzie mi
towarzyszyc kiedy bede podbijał do najlepszych dziewczyn w klubie. interesuje mnie
taka dobra, kumpelska znajomos,c potrzebuje tego zeby miec dowod spoleczny, zeby
dziewczyny w klubie postrzegaly mnie nie jako jakiegos przecietnego kolesia tylko
fajnego goscia z klasą i statusem do którego lgną piękne kobiety,
a przy okazji byly gdzies tam w sobie zazdrosne o Ciebie... jestes atrakcyjna i na
pewno wzbudzasz zainteresowanie. z mojej strony gwarantuję dobrą zabawę i
spedzanie czasu, a i moze przy okazji uda nam sie znaleźć dla Ciebie takiego
słodkiego drania z Twoich marzen?;)   Puścić oko, figlarnie, nić porozumienia.

Offline Szwagier

  • Ogre Mage
  • ********
  • Posts: 1580
    • View Profile
Re: Gliszka
« Reply #1 on: January 05, 2015, 09:30:00 PM »
co tam slychac u twojego chlopaka KOKOKOSZ?
http://www.youtube.com/user/SzwagierR


Equinox - the dumbest person in this game, do not argue with an idiot, because he will bring you to his level and overcome with experience